Lähetystyö

Seurakuntamme toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”.
Iisalmen helluntaiseurakunnan lähetyskohteina ovat Pakistan ja Venäjä (Kesäjoki).

Iisalmen helluntaiseurakunta tukee Global Mission Ministry -lähetysjärjestön toimintaa, jonka lähetyspastorina toimii Charles Shaheen.

Global Mission Ministries
on kansainvälinen evankeliointi- ja lähetystyöjärjestö.
Tämän järjestön tarkoituksena on saarnata Jeesuksen Kristuksen evankeliumia, opettaa ja kouluttaa paikallisia sekä auttaa hädässä olevia ihmisiä.

Lapsityö

Lapsityö on seurakunnassamme hyvin tärkeässä asemassa.

Haluamme seurakuntana tarjota laadukkaita toimintamalleja lapsityössä. Haluamme olla tukena perheille lasten kristillisessä kasvussa ja kehityksessä tarjoamalla laadukasta kristillistä lapsityötä, jossa arvostetaan lapsen ainutlaatuisuutta ja arvokkuutta.
Kristillinen lämpö ja ilo on meidän voimavaramme.

Lapsen usko on riittävää ja oikeanlaatuista. Jeesus kehoitti aikuisiakin uskomaan lapsen tavalla – luottamalla, kyseenalaistamatta Taivaan Isän rakkautta. ( Matt. 18:3 ).

Kaikki toimintamme seurakunnassa on kaikille avointa toimintaa.
Olet sydämellisesti tervetullut seurakuntamme tilaisuuksiin ja toimintaan mukaan!

LASTEN VIIKKOTOIMINTA

Pyhäkoulu:

Pyhäkoulu on tarkoitettu perheen pienimmille lapsille.
Pyhäkoulu kokoontuu sunnuntaina jumalanpalveluksen yhteydessä 1-2 kertaa kuukaudessa, seurakuntamme alakerrassa. Pyhäkoulussa askarrellaan, lauletaan ja opitaan tuntemaan Raamattua pienin askelin.

Varkkikerho:

Toiminnallinen kerho on tarkoitettu 1-6 -luokkalaisille lapsille. Se kokoontuu sunnuntaina jumalanpalveluksen yhteydessä 1-2 kertaa kuukaudessa, seurakuntamme alakerrassa. Varkkikerhossa mm. askarrellaan, pelaillaan, leivotaan ja hiljennytään Raamatun sanan äärelle.

Varkkien musiikkikerho:

Musiikillinen kerho, joka on tarkoitettu 1-6 -luokkalaisille lapsille.
Kerho on tarkoitettu musiikista kiinnostuneille lapsille.
Musiikkivarkkikerho kokoontuu parillisilla viikoilla perjantaina klo 16.30-17.30.

Tietoa meistä ja toiminnastamme löydät myös täältä:

• TikTok: IisalmenHelluntai/LapsetNuoret

NUORTEN VIIKKOTOIMINTA

TERVETULOA MUKAAN IISALMEN PARHAIMPAAN ILLANVIETTOON!

Iisalmen ja Sonkajärven helluntaiseurakunta järjestää vuoroviikoin nuorteniltoja nuorille.

Nuortenilloissa on letkeä ja kodikas tunnelma. Tule tapaamaan uusia ja vanhoja kavereita perjantaisin. Tule kohtaamaan Herraa, rakentumaan Jumalan Sanan opetuksesta, kuuntelemaan musiikkia, rukoilemaan, pelaamaan ja syömään iltapalaa.

Kokoonnumme Iisalmen helluntaiseurakunnassa parillisilla viikoilla perjantaisin, klo 18-21. Sivustomme toimintakalenterista löydät ajankohtaiset tiedotukset nuortenilloista.

Kokoonnumme Sonkajärven helluntaiseurakunnassa parittomilla viikoilla perjantaisin.

(Sonkajärven nuortenilloista tiedotetaan ajankohtaisesti: www.sonkajarvenhelluntaiseurakunta.fi)

Tallennettuja seurakuntamme Jumalanpalveluksia löydät Youtubesta, kanavan nimi on ”TOIVO TV Iisalmen helluntaisrk”.

Olemme myös Facebookissa: www.facebook.com/Iisalmenhelluntaiseurakunta

Teuvo Tikkanen, pastori: 045 197 2759